fredag, september 16, 2011

Trevlig helg!


Hej mina sköna!


Jag har haft en bra vecka. Lite fart och lite lagom *ler*

Hoppas att ni haft det bra och är laddade inför helgen!

Ska berätta en rolig historia...

Lilla L säger till sin pappa: Vet du, pappa, vad jag drömde om? Neeeeej, säger pappan. Inte jag heller, jag sov ju!!! *skrattar*



I mitt nya kök har jag alldeles speciell taklampa. En turkos grislampa. Mitt ex skrattade i flera omgångar... Kultingar ska värmas vid köksbordet... *ler* Han förstår väl inget, säger jag bara...

Sådan färgklick i köket! Jag är mycket nöjd!


Jag byte ut sladden som var tråkigt svart till en stykjärnssladd. Det blev kanonfint! Mycket mer passande.





Galler har jag behållit, de har sin charm.... Rost och patina *blink*



I bakgrunden ser ni gammal väggur, som jag gjorde till litet skåp. Supskåp *ler*

Ha en underbar helg, mina vänner!

Varma kramar från solig Söderköping! Olg@


2 kommentarer :

  1. Hej
    Vilket härligt fint kök du verkar ha, lampan är superfin.
    Vilken bra idé att göra ett skåp av klockan, kanon!
    Ha en underbar helg och ta hand om dig.
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails